De informatie tuinen blog 7153

Accueil - Qui suis-je ? - Mon itinéraire - Livre d'or - Album photos - Archives - Amis

Pvc Zeildoek Op Maat Kopen? Beste winkel

Publié le 26/05/2019 à 14:43,
Mots clefs : pvc zeildoek
- Ajouter un commentaire

Heb Je Een zeildoek vervaardigd van pvc Nodig die je voor buiten in de zomer en winter kan inzetten en wat weinig kost? Bestendig in alle buiten omstandigheden zijn de meerdere soorten zeildoeken die voor veel doelen van dienst kunnen zijn. Onze dekzeilen zijn bestand tegen alles wat moeder natuur ook vanplan is. Wij verkopen ook alle accessoires in onze webwinkel die je voor een PVC doek nodig zijn.

PVC zeildoek op rol Zeildoeken van PVC die afkomstig zijn van de rol bevatten geen zoomrand en zeilringen. Koop de zeildoek op maat of kies voor een complete rol, afhankelijk van de lengte die je nodig hebt. Iedere gewenste lengte en dikte zeildoek is te realiseren, het doek is voor ons moeiteloos met een stanleymes op maat te snijden. Hou je van fikse korting? Hoe meer je koopt hoe lager de prijs per meter wordt.

Het is niet jouw probleem als wij een beetje overhouden, we verkopen alle gewenste lengte PVC zeildoek die je nodig hebt. Ook voor een klein stukje zeildoek, dat is maximaal 49 meter, kan je bij ons slagen. Lekker gunstig geprijsd te bestellen met een korting van 25%. PVC dekzeil is een duurzaam product en biedt bescherming tegen alle weersomstandigheden zoals sneeuw.

Door het geweven weefsel van polyester is het dekzeil ontwikkelt. Deze geweven laag maakt dat het dekzeil stevig is, aan beide kanten is er een laag PVC aangebracht en vervolgens gelakt of mat afgewerkt. Bovendien zijn de zeilen in ieder gewenst formaat en soort te koop in onze winkel. Maten tot 49 meter zijn te koop tegen een korting van 25%. Daar hebben we altijd voldoende van in voorraad. Alle kwaliteit soorten en diktes zijn leverbaar. 25% korting op restvoorraden zeildoek van de rol. Heb je een relatief https://www.afdekzeilwinkel.nl korte lengte zeildoek nodig dan raden wij je aan om bij de restvoorraden te kijken. Van alle soorten zeildoek zijn er restvoorraden aanwezig in onze winkel. De lengte van de restvoorraden kan verschillen, zo zijn er rollen van 1 meter maar ook van 49 meter wat er nog op de rol zit.

De kwaliteit van de restrol is niet anders dan van de andere rollen. Het zeildoek is gemakkelijk te knippen of snijden. De 25% korting geldt niet op een bepaalde periode maar het hele jaar door. Een zeildoek met korting voor de camping of aanhangwagen kan je dus ook in het hoogseizoen kopen. Zeer geschikt om de bodem schoon te houden van bijvoorbeeld grondmateriaal als je dat moet vervoeren. Ook voor overkappingen hebben we stevig transparant zeildoek voor bijvoorbeeld de veranda, zo zit je toch buiten en je bent beschermt tegen de regen die mogelijk in je veranda waait. Het PVC zeildoek voor overkapping is helemaal transparant, zo zit je niet in het donker.

« Page précédente :: Page suivante »